Küflü ürünün fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaşan tüketici, "Bir heves aldığım kahve eşlikçilerime bakın. Küflenmiş, çikolataya ilk defa şahit oluyorum. Üstelik son tüketim tarihine de daha var. Muhtemelen redarik zinciri sürecinde muhafaza koşullarında bir problem var." ifadelerini kullandı.

Şirketin CEO'su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu'nu ve firmayı da etiketleyen tüketici, Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu’ndan hiç ummadığı bir tepki ile karşılaştı.

Tüketicinin hakaret içermeyen eleştirisine bile tahammül edemeyen Patiswiss CEO'su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu, beklenmedik bir yanıt verdi.

Tunaoğlu, mağdur şahsa yönelik,

“Bu ürünler hayatta küflenmez biliyor musun?

Hadi doğru diyelim. Sen bence acil şekilde evindeki nem oranına falan baya bir bakmalısın...

Bir de Linkedin'de paylaşacak hiç başka içeriğinin olmaması ne acı.

Haklısın prim yapmak için bize baya ihtiyacı var herkesin. Baksana aşağıya, 'çöp' falan yazanlara"