İlk kez Şubat 1967’de 26 bin 800 liradan satıştaydı. Biner lira ödeyerek kalorifer ve radyo taktırılabiliyordu. İlk üretilen iki kapılı Anadol’da 1.2 litrelik Ford motoru kullanıldı. İlk sene 1.750 adet üretilen Anadol’un üretimi daha sonraki yıllarda 8 bine kadar ulaştı.

Efsane ve Modelleri

A1 (1966-1975) 19.724 adet A2 (1972-1981) 35.668 adet A4 STC-16 (1973-1975) 176 adet A5 SV 1600 (1973-1982) 6.499 adet A6 Böcek (1975-1978) 203 adet A8-16 / 16 SL (1981-1984) 1.013 adet P2 Pikap Otosan 500 ve 600D (1971-1991) 36.892 adet üretilmiştir

Anadol A1, Türkiye’nin ilk Ralli otomobili olarak tarihe geçerken, Anadol ralli takımı ise Türkiye’nin ilk ralli takımı oldu *Renç Koçibey *Demir Bükey *İskender Atakan *Claude Nahum *Mete Oktar *Şükrü Okçu *Serdar Bostancı Anadol A1’in ünlü ralli pilotları arasında yer aldı

"Bu otomobil piyasaya çıktığı zaman aleyhinde çok yazılar yazıldı. Fiberglas gövdeyi öküzün, atın yiyeceğinden bahsedildi. Bu alay tiyatrolara kadar girdi. Fakat araba çalıştı, halk aldı bindi. Türkiye'nin her yanına dağıldı, ve her iklimde çalıştı. " (Vehbi Koç anıları)