1968 yılında ilk kez yurtdışında görücüye çıktı. İngiltere'de düzenlenen fuarda otomobili Türk milli kıyafetli kızlar tanıttılar O gün Fuara neden gidildiği sorusuna Rahmi Koç şöyle yanıt vermiş "Bütün dünyaya Türkiye'de seçkin bir otomobil sanayinin var olduğunu göstermek"
Anadol, aralarında ABD'nin de bulunduğu 11 ülkeden, toplam değeri 1 milyon pound'un üzerinde ihracat teklifi aldı. Ama Türkiye'deki talebin yüksekliği ve üretimin küçük boyutlarda oluşu nedeniyle bu talepler yerine getirilemedi ya da küçük bir bölümü yerine getirildi.
1973-75’te 176 adet üretilen “Spor Anadol” olarak tanınan dört kapılı STC-16 (Sport Turkish Car), tasarım olarak da buralıydı. “Süper Türk Canavarı” olarak anılan tasarım ekibinde Jan ve Klod Nahum kardeşler Ekber Onuk Eralp Noyan Necdet Oral Zeki Diker Kadri Niş yer alıyordu
1971-Anadol’un kamyonet modeli,tamamen tesadüf sonucu ortaya çıktı. Binek Anadol'lardan biri Otosan fabrikasında malzeme taşımak amacıyla bu hale getirilmişti. Fabrikayı gezerken Anadol'u bu halde gören Bernar Nahum, aracın bu şekilde de piyasaya sürülebileceğini düşündü.