THY'ye Altın Epica ödülü
Türk Hava Yolları (THY), "Batman v Superman: Adaletin Şafağı" filminde yaptığı reklam kampanyası ile Altın Epica ödülüne hak kazandı.
THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, ürün ve ürün yerleştirme kategorisinde Altın Epica’ya layık görülen THY, ‘'Batman v Superman" reklam kampanyası ile süper kahramanlar evreninde bir havayolu şirketi olarak boy gösterdi.
Kampanya, tüm dünyada 125 milyon haber getirisinin yanı sıra 30 milyon YouTube izleyicisine ulaştı. Dünya genelinde gişe rekorları kıran "Batman v Superman: Adaletin Şafağı" filminde Boeing 777 tipi uçağı ile yer alan THY, süper kahramanların dünyasında, kapsamlı uçuş ağına "Gotham City" ile "Metropolis" destinasyonlarını ekleyerek, tüm dünyanın dikkatini çekti.
Film ekseninde tasarlanan kampanyada, THY filosundaki bir "Boeing 777" uçağını da bir yüzü Batman, diğer yüzü Superman olacak şekilde giydirildi.
Film temalı yolcu kitleri, menü ve özel "Miles&Smiles" kartları, THY'nin en yeni uçuş noktaları olarak duyurulan Gotham City ve Metropolis'i işleyen seyahat rehberi gibi özel promosyon ürünlerini filmin dünya genelindeki hayranlarından da hatırı sayılır bir çoğunluğu kapsayan yolcularının beğenisine sundu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen THY Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, "Bulunduğu her alanda daima başarılı ve etkin bir performans sergileyen Türk Hava Yolları olarak, dünya genelindeki tüm yolcularımıza heyecan verici ve beklenmedik sürprizler yaratma tutkumuzu teyit eden bu ödüle layık görülmekten ötürü son derece gururluyuz." ifadelerini kullandı.
1987 yılından bu yana düzenlenen küresel Epica Ödülleri (Epica Awards) reklam alanında jürisi yalnızca pazarlama ve iletişim uzmanlığı bulunan gazetecilerden oluşan tek yarışma olma özelliği ile tüm dünyada son derece prestijli kabul ediliyor.